Over ons

Thuis in de Haarlemmermeer!

Van Groenigen Makelaardij B.V. bevindt zich al bijna 50 jaar aan de Hoofdweg in Hoofddorp. Door onze jarenlange ervaring in de Haarlemmermeer hebben we bijzonder veel kennis van de regionale markt. We zijn gespecialiseerd in woningmakelaardij, bedrijfshuisvesting en taxaties. Daarnaast houden we ons bezig met nieuwbouwprojecten.

NVM en Vevere

Onze makelaardij is lid van de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM). Het complete woningaanbod van de NVM is te vinden op www.funda.nl. Ons kantoor is tevens onderdeel van het Vevere-netwerk. Dit is een groeiend samenwerkingsverband tussen NVM-makelaarskantoren in Alphen aan den Rijn, Nieuwkoop, Hoofddorp, Amsterdam, Vinkeveen, Naarden, Bilthoven, Haarlem en Epe. Vevere makelaars onderscheiden zich door een dynamische marktbenadering en een goede reputatie.

Ons kantoor

Ons makelaarskantoor werkt met een groot team: 2 gecertificeerde makelaars, 1 kandidaat makelaar, 1 vastgoedadviseur en 4 secretaresses. Hierdoor zijn wij heel flexibel. Dat betekent onder meer dat we snel een afspraak kunnen inplannen. We streven ernaar u binnen 24 uur een woning te laten bezichtigen.

Groepsfoto-vangroenigen-makelaardij-hoofddorp

Maak kennis met ons team

Bart Beukers

Beëdigd makelaar/taxateur o.z. RMT/RT

b.beukers@vangroenigen.nl

 

‘Ik verlies nooit het belang van mijn klant uit het oog’

Bart is sinds 2006 mede-eigenaar van Van Groenigen Makelaardij. Hij is makelaar vanaf 1993. ‘Ik heb twee specialisaties’, vertelt hij. ‘Wonen en bedrijfsmatig onroerend goed. Voor de nieuwbouwprojecten onderhoud ik de contacten met de projectontwikkelaars. Daarnaast doe ik de intakegesprekken bij klanten die hun woning willen verkopen en bij bedrijven die willen verkopen of verhuren. Dat vind ik het leukste onderdeel van mijn vak. Het is elke keer weer spannend. In het eerste gesprek dien je vooral een groot inlevingsvermogen te hebben en moet je goed aanvoelen wat de klant wil en wat zijn/haar beweegredenen zijn.’ Bart is flexibel, zakelijk/professioneel en eigenwijs. ‘Ik ben een dienstverlener pur sang en verlies nooit het belang van mijn klant uit het oog.’

Jan Kees Wisse

Beëdigd makelaar/taxateur o.z. RMT/RT

jk.wisse@vangroenigen.nl

 

‘Er is geen dag hetzelfde’

Zorgen dat je aan de verwachtingen van je klanten kunt voldoen. Dat is voor mede-eigenaar Jan Kees de grootste uitdaging in zijn werk. Hij is makelaar sinds 1999. ‘Mijn werkzaamheden hebben alles te maken met woningen: verkoop, aankoop, taxaties en advies. Van een eenkamerstudio tot een vrijstaande villa en alles wat daar tussen zit.’ Wat hem het meeste aantrekt is het werken met mensen. ‘Er is geen dag hetzelfde. Wat wij in ons vak meemaken is, dat er achter elke deur een andere verhaal zit. De kunst is hier als makelaar op de juiste manier op in te spelen.’ Vakkennis, empathisch vermogen en het nakomen van afspraken zijn volgens Jan Kees de belangrijkste eigenschappen van een makelaar.

Arlette Tullenaar

Kandidaat makelaar (KRMT)

a.tullenaar@vangroenigen.nl

 

‘Van het onmogelijke, het mogelijke maken’

Kandidaat makelaar Arlette begon in januari 2008 als stagiair bij het makelaarskantoor. In juli 2008 kwam ze in vaste dienst. ‘Het positieve van dit bedrijf is, dat er iedere dag weer een fijne werksfeer heerst. We hebben een goede naam in de markt en die willen we allemaal houden. Het leukste onderdeel van mijn werk is ervoor te zorgen dat iedere klant tevreden is. Dus soms van het onmogelijke, het mogelijke maken.’ Arlette richt zich op verkoop, verhuur en nieuwbouw. ‘Met nieuwbouwwoningen is het de uitdaging om de geïnteresseerde alles over de woning te melden. Een woning is op dat moment niet tastbaar, dus het is noodzaak dat zij goed in hun hoofd krijgen hoe de woning eruit komt te zien.’ Arlette is de positieve spil binnen het bedrijf. ‘Ik blijf altijd kritisch en actief bezig om een verkoop/aankoop succesvol te maken.’

Sanne van der Lans

Vastgoedadviseur

s.van.der.lans@vangroenigen.nl

 

Vastgoedadviseur Sanne werkt vanaf 2010 bij het makelaarskantoor. Zij is begonnen als secretaresse en is volledig inzetbaar op de binnendienst, waar zij zich voornamelijk richt op verkoop/verhuur, nieuwbouw en algemene zaken. 'Ik wil me graag verder ontwikkelen en meer kennis vergaren. Daarom heb ik de kans gekregen om de opleiding Assistent Makelaar te volgen, wat ik een mooie uitdaging vind.' Het informeren en adviseren van klanten vindt Sanne het leukste onderdeel van haar werk. 'Een huis (ver)kopen doe je niet iedere dag en veel mensen hebben geen idee wat er op ze af komt.' Momenteel begeleidt Sanne taxaties, bouwtechnische keuringen en verhuur. Zij zal langzamerhand meer buiten te vinden zijn.

Martine Buiël

Secretaresse (werkdagen maandag, dinsdag en donderdag)

m.buiel@vangroenigen.nl

 

‘Ik wil dat zaken kloppen en afspraken worden nagekomen’

‘Verkoop, aankoop, taxaties, verhuur van woningen en bedrijfsmatig onroerend goed; er wordt zoveel afgehandeld door de binnendienst. Waar zouden de makelaars zijn zonder ons’, lacht Martine. Ze werkt al sinds 1994 bij Van Groenigen Makelaardij. ‘Ik ben begonnen als fulltime administratief medewerkster en doorgegroeid naar office-manager. Sinds de komst van onze twee dochters ben ik parttime werkzaam als secretaresse. Dit blijft afwisselend, ook na zo’n lange tijd.’ Ze vindt vooral algemene zaken leuk om op te pakken. ‘Van het laten opmaken van drukwerk tot het vernieuwen van onze website, maar ook problemen oplossen en zaken uitzoeken in het NVM-systeem.’ Ze is behoorlijk kritisch op haar werk. ‘Ik wil dat zaken kloppen en afspraken worden nagekomen.’

Thea Roos

Secretaresse (werkdagen dinsdag woensdag en vrijdag)

t.roos@vangroenigen.nl

 

‘Mijn nieuwe uitdaging wordt bedrijfsmatig onroerend goed’

‘Ik probeer me in te leven in de klanten en ze te behandelen zoals ik zelf graag behandeld wil worden’, vertelt secretaresse Thea. ‘Ik vind het fijn als mensen tevreden zijn en ik daar aan heb kunnen meewerken.’ Thea werkt sinds 2003 bij Van Groenigen Makelaardij. ‘Het is een solide kantoor met veel ervaring en kennis van de markt, zowel op het gebied van aan- en verkoop als bedrijfsmatig onroerend goed.’ Ze houdt zich onder meer bezig met de aankoop van woningen en het maken van afspraken. ‘Ook een woning aanmelden voor de verkoop en het bijhouden van het dossier tot de uiteindelijke overdracht vind ik leuk om te doen. Mijn nieuwe uitdaging wordt bedrijfsmatig onroerend goed, het ordenen en organiseren van de dossiers en het opdoen van kennis over de betreffende projecten.’ Thea heeft een brede kennis van het reilen en zeilen op kantoor.

Dominique de Casembroot

Secretaresse

d.de.casembroot@vangroenigen.nl

 

‘Ik denk graag mee over nieuwe ideeën’

Het leukste onderdeel van haar werk is het begeleiden en helpen van klanten met de verkoop/aankoop van woningen. Secretaresse Dominique is in 2015 bij Van Groenigen Makelaardij komen werken. ‘Ik vind het belangrijk klanten met een tevreden gevoel de deur uit te laten gaan’, vertelt ze. De secretaresses zijn er ter ondersteuning van de makelaars. ‘Ik help hen door klanten te woord te staan en hun vragen te beantwoorden. Verder doe ik ondersteunend administratief werk betreffende verkoop, aankoop en verhuur. Ik bereid bovendien transporten en inspecties voor.’ Dominique is zeer klantvriendelijk en ze vindt het leuk om mee te denken over nieuwe ideeën.

Angie Siebelt

Secretaresse

a.siebelt@vangroenigen.nl

 

‘Het tevreden stellen van klanten geeft veel voldoening’

Goede communicatie en samenwerken als een hecht team, vindt secretaresse Angie heel belangrijk. ‘Ja, dit blijft een uitdaging’, knikt ze. Het tevreden stellen van de klanten staat voor haar bovenaan. ‘Dit geeft me veel voldoening.’ Ze werkt hier vanaf 2016 en heeft het heel erg naar haar zin. ‘Ik heb leuke collega’s, er is een gemoedelijke sfeer, iedereen wordt als gelijke behandeld, geen dag is hetzelfde en ik heb veel contact met veel verschillende mensen.’ Angie kan goed luisteren en is heel sociaal.

Aad Huurman

Bordenman

info@vangroenigen.nl

 

‘Ik ben graag bezig’

‘Het blijft leuk om het bordje te koop om te zetten naar verkocht’, glimlacht Aad. Hij werkt sinds 2005 bij Van Groenigen Makelaardij. ‘Ik zorg dat alle te koop-borden en -posters worden geplaatst. Ik ben graag bezig.’ Aad komt elke week langs op kantoor om bij te praten met de collega’s. ‘En als er een mailing moet worden rondgebracht of er is een open huizen dag, dan rijd ik met veel plezier een rondje door de polder om alle informatie op tijd bij onze cliënten te bezorgen.’ 

FUNDA REVIEWS

8,8
Gemiddeld

Fijne samenwerking. Verkoop van het huis verliep in goed contact met elkaar. Vriendelijke en deskundige medewerkers.

21-09-2017 — Een funda gebruiker

Wilt u eens kennis met ons maken?

Neem contact met ons op

 

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

U bent geen robot, hoeveel is ?